Acasa » Fotbal Intern » Dinamo, precum Milan, Manchester City, Borussia Dortmund sau Marseille: „câinii” revin la echipamentul în care au bifat cea mai mare performanță din istorie. EXCLUSIV

Dinamo, precum Milan, Manchester City, Borussia Dortmund sau Marseille: „câinii” revin la echipamentul în care au bifat cea mai mare performanță din istorie. EXCLUSIV

Dinamo, precum Milan, Manchester City, Borussia Dortmund sau Marseille: „câinii” revin la echipamentul în care au bifat cea mai mare performanță din istorie. EXCLUSIV

Dinamo schimbă sponsorul tehnic care i-a îmbrăcat pe „câini” în ultimele șapte sezoane și revine la un echipament emblematic pentru club, purtat în anii 80, atunci când au realizat cea mai importantă performanță europeană din istorie.

Dinamo va renunța, de la finalul acestui sezon, la Macron, firma de echipament sportiv italiană care a colaborat cu roș-albii din 2017, mai precis în ultimele șapte sezoane. Zilele trecute, într-o intervenție la Gsp, Andrei Nicolescu a anunțat că, începând cu sezonul 2025-2026, echipa antrenată de Zeljko Kopic va schimba sponsorul tehnic.

Dinamo semnează cu Puma. Roș-albii revin la sponsorul tehnic din anii 80, perioadă de referință în istoria clubului

Fără să ofere și alte informații, administratorul special al SC Dinamo 1948 SA s-a rezumat să transmită că este vorba de… „o noutate”.

ProSport a aflat că, începând cu sezonul 2025-2026, dinamoviștii vor colabora cu un brand important la nivel continental și mondial. Este vorba de Puma, al treilea producător din lume de echipament sportiv, după Nike și Adidas și al doilea din Europa.

  • AC Milan, Borussia Dortmund, Manchester City sau Olimpique Marseille sunt echipele de top din Europa care au ca sponsor tehnic Puma
  • Universitatea Craiova este formația din Superliga care are sponsor tehnic, începând cu sezonul 2020-2021, Puma 

Pentru Dinamo, Puma înseamnă o pagină importantă din istoria clubului și aduce aminte de parfumul de performanță a anilor 80, atunci când „câinii” au reușit cea mai important parcurs european din istorie, semifinala din Cupa Campionilor Europeni, dubla de referință cu Liverpool, din sezonul 1983-1984.

Colaborarea cu Puma s-a întins până spre finalul anilor 80, iar Ionuț Lupescu își amintește ce însemnătate aveau echipamentele roș-albilor în acea perioadă.

Când apăream pe teren cu tricourile roșii, de la Puma, care sclipeau pe noi aveam 1-0 de la vestiare. Adversarii erau orbiți de ceea ce vedeau pe gazon în fața lor”, a transmis gloria dinamovistă, actualmente președinte de onoare al Clubului Sportiv Dinamo București.

Hummel, Diadora, Lotto, Reusch, Joma, Nike, Macron, sponsorii tehnici ai lui Dinamo după Revoluție

În decursul anilor, dinamoviștii au avut echipamente care au rămas în memoria fanilor în funcție de performanțele realizate de echipă în acea perioadă. Dacă N2, firma din Italia care a îmbrăcat „generația Saniplast” construită de Mircea Lucescu la finalul anilor 80, după Revoluție, „câinii” au avut colaborări cu brand-uri precum: Hummel, Diadora, Joma, Reusch (Foto sus- Ionuț Lupescu), Lotto, Nike și, actualmente, Macron.